Skip to main content

ماں




صرف اک واری تے میرے لئ توں اٹھ نی ماں
 
ہسدا وسدا تیرااجژیا چمن وکھاواں نی ماں

کرلا کےتینوں انج میں دکھ سناواں نی ماں

جیویں توں ایں اپنے بچژے دا  رب نی ماں 

سکھ دیی اپنی چھاں سی سایہ تیرا نی ماں

بن سایہ ہن دھپ اچ بہہ کے  سڑ گیا نی ماں
 
دوا سی ڈاڈھے درد دی اک جملہ تیرا نی ماں

ترس گیا میں سنن لئ اک حرف تیرا نی ماں

صرف اک واری تے پچھے پھیرا پا نی ماں

میری پتھرائیاں اکھیں سرما پا نی ماں

اوکھے پینڈے تے لمیاں راہواں ٹر پیندا ساں نی ماں

ہن تے گھر وچ اپنے کولوں وی ڈر لگدا اے نی ماں 

پکھا رہ کے مر نہ جاواں دھمکی آ نی ما ں 
 
 ہن نہ جاویں سرہانے روٹی رکھ کے نی ماں

آکھن والی ماں نہ ہووے رب وی نئں سندا نی ماں

ربا میرے بچے تیرے حوالے دوبارہ کہہ جا نی ماں





Comments

Popular posts from this blog

Sound and word

 Sound is a word to be heard and a noise to be heard is a wonderful thing because its presence is proof of being alive. Otherwise even stones are silent. Then the soil which provides sustenance to all is considered lifeless. It sustains the life of animals by giving them food. Considering the soil, the behavior and attitude towards us is very good. She loves her mother even more. She also gives food and hides it in her lap after death. But because of the lack of words and sound it is called lifeless ie dead. You may be thinking that moving is a sign of life..but I would say that even the wind moves but it is lifeless. Take itBut lifeless. Plants breathe and take food, but they are treated like dead bodies. Animals are considered to be fully alive because of their speech. They understand and express the same attitude of love and anger, but never join us in our gatherings, celebrations, occasions of sorrow and joy. Do you know why Because they have soul and voice and behavior but no ...

جہیز کی شروعات

جہیز کا لفظی مطلب تو جو ہو گا وہی ریے گا۔لیکن ہمارے ہاں اس کا مطلب صرف ایک ہی ہے اور وہ ہے بیٹیوں کی شادی پر دیا جانے والا سازوسامان۔ہندو اس کا مطلب ایسا سمجھ لیں تو کوئ مزائقہ نہیں ہے کیونکہ وہ بیٹیوں کو وراثتی حصہ دینا نہیں چاہتے اور اس کے بدلےکچھ چیزیں دے کر جان چھڑائ کرتے ہیں۔ جیسے نماز اور اسی طرح دوسرے احکامات کا حکم ہمیں اللہ نے دیا ہے اسی طرح وراثت میں بیٹی کا حصہ بھی اللہ نے مقرر کیا ہے۔ ہم  میں سے کسی ایک نے اس سے بچنے کے لۓ بیٹی کو کچھ چیزیں دے کر اور ساری عمر دینے کا وعدہ کر کے زمین یا دوسری جائداد کے بیان بیٹے کے حق میں دلوا لۓ۔جہیز کی اصل کہانی یہی سے شروع ہوتی ہے ۔یہ نافرمانی بالکل اسی قوم کی طرح اللہ سے چالاکی ہے ۔جن کو ہفتے والے دن مچھلی پکڑنے سے روکا گیا۔ چہیز دے کر وراثت  دینے سے بھاگنے کا دھوکا ہم صرف اللہ کو نہی دے رہے بلکہ ان تمام غریب لوگوں کو بھی دے رہے ہیں جن کے پاس وراثت نام کی کوئ چیز نہی۔لیکن ان کو پھر بھی جہیز دینا پڑتا ہے۔مجھے سمجھ نہی آتی کوئ ہے جو سمجھا دے۔ اصغر علی